Google Glass to projekt, który swoją formą i budową przyciąga wzrok. Niektórzy jednak wolą, by na głowie widniało coś bardziej modnego i przypominającego zwykłe okulary (choć z powodu elementu z kamerką i szkiełkiem będzie o to trudno). Sprzęt będzie można montować do specjalnie zaprojektowanych ramek, więc czy to okulary sportowe, przeciwsłoneczne, czy korekcyjne, łatwo je zintegrować. Ostatnio dawałem przykład kolekcji Titanium. Tym razem na profilu w serwisie Google+ pokazano jeszcze inną formę designu Glass – opcję przemodelowanej formy, połączonej na stale z ramkami okularów.

Google stara się szukać partnerów. Ostatnio porozumiało się z takimi markami jak Ray-Ban czy Oakley. Tym razem szansę zmiany stylu Google Glass otrzymała Diane von Furstenberg – amerykańska designerka mody. Nowe projekty, które widać na załączonych grafikach, mają być dostępne od 23 czerwca i powinny być też dostępne na oficjalnej stronie poświęconej Google Glass. Łącznie będzie ich 5. Każda z nich będzie też posiadała opcję doboru odcieni. W ten sposób użytkownicy maja mieć jeszcze większy wybór i nie ograniczać się do pierwszej, najbardziej znanej wersji inteligentnych okularów od Google.

Klienci będą mieli teraz opcję doboru już ponad 40 różnych wariantów: od tradycyjnego (tego najbardziej geekowego), aż po stylowe, modne modele. Tu ukłon przeważnie do pań. Kierunek obrany przez giganta z Mountain View jest zrozumiały. Łączenie ubieralnej elektroniki z możliwością doboru wyglądu jest bardzo ważna dla wielu użytkowników. Jest też szansą na jeszcze lepsze wypromowanie gadżetu. Na razie jest on dopiero zauważany przez rynek, ale potrzebuje czasu na zainteresowanie świata. Jestem ciekaw jak rozwinie się sytuacja Glass. Wchodzenie na rynek mody może pomóc, tylko w jak dużym stopniu? Projekt Google pojawia się w przeróżnych segmentach, ale na razie rzadko u zwykłego przechodnia na ulicy.

źródło: plus.Google.com