Coach (marka modowa, specjalizująca się w wyrobach skórzanych) przygotowała nową, wiosenną kolekcję pasków dla Apple Watcha. To już druga taka seria po zeszłorocznej propozycji eleganckich akcesoriów do smartwatcha. Firma zaprojektowała nowe odmiany pasków w obu wielkościach, czyli 38 i 42 mm. Niektóre różnią się dostępnością w ramach szerokości i są dostosowane zarówno na damski, jak i męski nadgarstek. Oczywiście tych damskich jest nieco więcej i są sporo ciekawsze. Męskie bazują raczej na prostych wzorach.

Kobiece paski to motywy kwieciste. Modele często ozdabiane elementami uwypuklającymi specyficzne cechy konkretnej kolekcji. Dopasowane do podobnych stylistycznie torebek z oferty Coach. Wszystkie warianty są wykonane ze skóry. Zostały wycenione na 125-150 dolarów, czyli stosunkowo dużo, ale sensownie jeśli chodzi o bardziej luksusowy segment produktów. Jeśli weźmiemy pod uwagę konkurencyjne projekty to nie ma ich za wiele. Jest oryginalna seria pasków od Apple, edycje sportowe od Nike, stylowe Hermes czy modele TOMS. Znajdziemy jeszcze inne propozycje, ale generalnie jest słabiej niż sam się spodziewałem. Wydawało mi się, że do Apple dołączy więcej marek modowych. Może na WWDC gigant z Cupertino coś pokaże?

źródło: Coach