Trwają targi motoryzacyjne w Chicago, wczoraj i przedwczoraj otwarte dla mediów, a od dziś aż do 18 lutego będą ogólnodostępne dla zwiedzających. W tych dniach zostanie zaprezentowanych sporo nowości ze świata motoryzacji, liczę na testy asystenów głosowych, z których korzystać ma niedługo sporo marek na rynku. Chicago Auto Show to najważniejsze targi motoryzacyjne w Ameryce Północnej, ostatnimi laty odwiedzane przez ponad milionową widownie. To pierwsza na świecie motoryzacyjna impreza, która może pochwalić się już stuletnią tradycją.

Dla tak licznej rzeszy odwiedzających przygotowana została specjalna aplikacja na urządzenia z iOS oraz Androidem. Po raz pierwszy w historii tych targów organizatorzy przygotowali mobilny program, który pozwala fanom motoryzacji być na bieżąco z wydarzeniami imprezy, nawet nie będąc na niej osobiście. Łatwa w nawigacji apka ma jednak, przede wszystkim, ułatwić życie odwiedzającym imprezę w Chicago.

Aplikacja łączy wszystkie zainteresowane strony targów: konsumentów, fanów oraz wystawców, którzy prezentują podstawowe informacje na temat swoich pojazdów również w odpowiednich sekcjach aplikacji. Głównym celem jest oczywiście, wszelka pomoc i informacja na temat wydarzeń oraz programu targów, które trwają kilkanaście dni. W aplikacji łatwo odnajdziemy rozpiskę konferencji i prezentacji, a także ich rozkład na mapce. Dostępne są materiały video i galerię zdjęć. Możemy też zrobić zdjęcia, umieszczać je w galerii i dzielić się nimi (funkcje społecznościowe).

Nowa aplikacja uzupełnia nowy wystrój strony internetowej ChicagoAutoShow.com, która została specjalnie przeprojektowana od podstaw dla uczczenia 105. edycji tegoż motor show. Wersje na obie platformy są darmowe i dostępne w sklepikach AppStore i Google Play.