LG pokazywało już pierwsze grafiki ich najnowszego inteligentnego zegarka G Watch, ale były to raczej teasery. Podobnie jak model Motoroli – Moto 360, będzie bazować na nowej platformie Android Wear. Pierwszym wariantem był czarny „Stealth Black”, który ujrzał światło dzienne wraz z prezentacją systemu Google. Teraz demonstrowany jest model kontrastowy, czyli „Campagne Gold” – biały odcień ze złoconymi elementami. Koreański producent inaczej niż Motorola, stara się zaproponować minimalistyczny design, tj. tradycyjny kształt. Kwadratowy model będzie przy okazji alternatywą dla okrągłego Moto 360.

Smart watch będzie wykorzystywał inteligentny system, potrafiący myśleć za nas. Chodzi o obserwację naszego stylu życia i dostosowywanie wyświetlanych treści na „tarczy” zależnie od miejsca lub sytuacji w której się znajdujemy. Jeśli znajdziemy się w drodze na przystanek, G Watch już zaprezentuje nam na wyświetlaczu propozycję z rozkładem jazdy. Gdy wyjdziemy z domu, zasugeruje prognozę pogody na najbliższy czas. Materiały będą widniały na ekraniku o przekątnej 1.85 cala. W środku znajdzie się 4 GB na dane, a obudowa ma być wodo- i kurzoodporna.

LG G Watch w wersji „Campagne Gold” – ciemny front, biały pasek i złote wykończenia. fot. LG Facebook fanpage

Pamiętajmy, iż wszystkie funkcje będą dostępne w bardzo komfortowej formie platformy Android Wear, czyli systemu kart, którymi bardzo łatwo i wygodnie nawigować z poziomu nadgarstka. Nie będzie to raczej systemik jaki znamy z dzisiejszych androidowych zegarków, a uproszczona, a więcej i bardziej dostosowana do naręcznego stylu noszenia. Warto też zwrócić uwagę na fakt, że wyświetlacz ma działać w trybie non-stop, czyli bez wygaszania. W działaniu będą też komendy asystenta głosowego Google Now. Zegarek LG G Watch pojawi się w lecie (okolice lipca)  i ma kosztować 300 dolarów lub 180 funtów.

źródło: lg.com