Na potwierdzenie tezy, że ubieralne technologie zostały już zaakceptowane przez rynek, wystarczy podać sam fakt, że wielki Amazon przygotował oddzielną sekcję poświęconą noszonym gadżetom w swoim internetowym sklepie. Można tam znaleźć niemal wszystkie liczące się urządzenia i towarzyszące im akcesoria. Kolejnym dowodem na zwiększone zainteresowanie klientów jest nowa kolekcja akcesoriów od Griffin. Producent ten specjalizuje się w dodatkach dla smartfonów i tabletów, a teraz przygotował nową serię akcesoriów dla ubieralnych modeli.

W ofercie znajdą się produkty poświęcone producentom takich urządzeń jak Jawbone, Misfit, Sony, czy Fitbit. Jesteśmy zatem świadkiem narodzin nowego segmentu – akcesoriów dla ubieralnego sprzętu. Prędzej czy później musiało to nastąpić. Tak jak lubimy dodać coś do smartfona lub tabletu, tak teraz będziemy mogli wybierać pośród propozycji dla naręcznych bransoletek, inteligentnych zegarków czy przeróżnych noszonych czujników lub sensorów. Sami producenci starają się dostarczać takowe elementy w swoich ofertach, ale także i specjaliści w dziedzinie przystawek i akcesoriów chcą zaoferować swoje warianty.

Dla bransoletek Jawbone UP i UP24 Griffin zaproponował wymienne końcówki Simple Sync. Pomogą nieco zmienić wygląd gadżetu. Tutaj pojawiły się po trzy propozycje w kompletach wycenionych na niecałe 20 dolarów. Dla urządzeń Misfit Shine, Sony SmartBand, Nike+, Fitbit Zip, Flex oraz Fitbit One, przygotowano specjalny woreczek do butów Shoe Pouch for Fitness Trackers, w którym umieścimy czujniki i przymocujemy do obuwia, a konkretnie do sznurowadeł. To akcesorium kosztuje 15 dolców. Są też specjalne paski na ramię (do biegania lub snu), ale i materiałowe, wiązane bransoletki z miejscem na zmieszczenie czujników.

Gadżety mają nadać użytkownikom stylu i sprawić, by jeszcze wygodniej było je nosić. Część z oferty jest kierowana wyłącznie dla kobiet, ale część jest w miarę uniwersalna. Można spodziewać się, że z czasem nowych produktów będzie przybywać. I mówię tutaj nie tylko o ofertę Griffin, ale kolejnych konkurentów. Segment noszonych wynalazków wciąż rośnie i można go łatwo wiązać z modą, stylem i ubiorem, gdzie stale coś się zmienia.

źródło: griffintechnology.com