Wyjścia na trening, zwłaszcza biegowy, łączą się zwykle z zabieraniem ze sobą również słuchawek do muzyki. Spędzany czas lubimy połączyć z odsłuchem ulubionej muzyki. Coraz częściej do nawigacji służy nam naręczny gadżet. Praktycznie każdy smart watch lub tracker fitness posiada opcję sterowania odtwarzaczem muzycznym wprost z nadgarstka. To wygodne i naturalne podczas aktywności. Adidas ogłosił dziś, że we współpracy z serwisem Spotify zaoferuje swoim klientom odsłuch ulubionych kawałków w trybie offline poprzez swój gadżet miCoach Smart Run, czyli własny gadżet fintess, który na rynku jest już od zeszłego roku.

Spotify posiada dla użytkowników możliwość grania muzyki bezpośrednio ze sprzętu, ale wyłącznie w pakiecie premium. Generalnie charakteryzuje się on streamingiem online, ale w razie potrzeby możliwe jest pobranie kawałków na pamięć np. smartfona lub tabletu. Smart Run jest oparto o zmodyfikowany system Androida, na którym można wgrać Spotify w opcji z subskrypcją przez Internet (po sparowaniu z telefonem). Niebawem tą niedogodność będzie można zamienić na tryb offline, gdzie nie jest wymagana łączność z siecią. Model inteligentnego zegarka od Adidasa łączy w sobie cechy smart łącza oraz bransoletki fitness.

Obsługę odtwarzacza muzycznego po ówczesnym zrzuceniu muzyki przy synchronizacji z PC pokazane jest na poniższym video. W przypadku Spotify powinno to być jeszcze łatwiejsze.

źródło: micoach.adidas.com