Fossil Q x Cory RichardsFossil Group obiecał 100 wearable w 2016 roku i słowa dotrzymał. W tym planuje 300 modeli, więc wariacji zegarków będzie jeszcze więcej! Rozpoczyna się Baselworld, a to okazja do prezentacji nowych wyrobów. Na razie firma nie szaleje i zapowiedziała limitowaną edycję smartwatcha Fossil Q w wersji x Cory Richards. Będzie to sprzęt wyjątkowy, ale wyłącznie z powodu współpracy z podróżnikiem National Geographic – Corym Rochardsem. To on zaproponował design.

Smart zegarek zostanie przerobiony i wyróżniony nieco innym wykończeniem. Bazuje na obecnych generacjach modeli Q oraz zegarkach Fossil Blue Chronograph Richards. Producent chciał podkreślić jedną z edycji, ale wydawało mi się, że lepiej byłoby zrobić to już na nowych generacjach. Dlaczego? Na przykład z powodu efektu „flat tire”, czyli rozpłaszczenia na dole ekranu. Ucięcie psuje efekt okrągłej tarczy (tu zmieszczono czujniki światła). Zegarek będzie unikatowy od strony stylistycznej. Wnętrze pozostało takie same.

Fossil wgrał jeszcze nowe tarczki z motywem Fossil Blue, a gadżet będzie oferowany już z Androidem Wear 2.0 na pokładzie (w zeszłym tygodniu pozostałe zegarki z serii Fosil Q zaczęły otrzymywać aktualizację do najnowszej wersji systemu Google). Zegarek ma trafić na rynek 17 kwietnia i być dostępny ze skórzanym lub metalowym paskiem. Fossil Q x Cory Richards ma kosztować 325 $, więc nie spodziewajmy się wielu modułów (zabraknie czytnika tętna, czy GPS – to kolejny z modeli stawiających na styl). Ciekawe do ile sztuk ograniczono limitowanie edycji.