Sony jest oficjalnym partnerem FIFA w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej odbywających się w tym roku w Brazylii. W związku z tym wydane zostano limitowane, specjalne edycje ich ostatniej wersji inteligentnego zegarka SmartWatch 2. Celebracja imprezy obejmie dwie nowe bransoletki. Model „FIFA Edition” to naturalnie nawiązanie do kolorystyki brazylijskiej flagi, czyli żółto-zielonego wariantu w formie materiałowej opaski. Będzie przyciągał wzrok swoimi barwami – bez wątpienia. Samo urządzenie nie zmieni się technicznie, być może dołączą do niego jeszcze tarcze dopasowane do charakteru tej wersji.

Drugi model to wariant „Silver Edition” i będzie odpowiedzią na ruchy konkurencji, związane z dostarczeniem klientom urządzeń w wersjach bardziej eleganckich, tj. z metalicznymi bransoletkami, takimi jakie znamy z droższych zegarków naręcznych. Na taki krok zdecydował się niedawno producent Pebble, czyli zegarka z e-tuszowym ekranikiem. Przygotował on model Steel, wyróżniający się bardziej stylowym wzornictwem i charakterem premium. Modele mają trafić na rynek w marcu i zostały wycenione na ok. 130 funtów. Jako jeden z pierwszych w sprzedaży będzie je mieć sklepik online Clove. Nie wiadomo jeszcze czy bransoletki będzie można dokupić oddzielnie.

źródło: blog.Clove.co.uk