Można zrobić dobry produkt, ale bez odpowiedniej jego promocji i chwytów marketingowych może okazać się, że nie uzyskamy zadawalającej sprzedaży. Zauważenie tego nie jest wcale trudnym zadanie, ale wypromowanie najlepszych cech urządzenia już tak. Sony zweryfikowało najlepsze cechy jednego ze swoich modeli słuchawek i przygotowało interesujący automat do ich zakupu. Odtwarzacz mp3 Walkman z serii W może być dla nas mało znany, zwłaszcza z nazwy, ale już jak spojrzymy na charakterystyczne jego cechy, zapadnie nam w pamięć, że player wbudowano bezpośrednio w słuchawki i to wodoszczelne. Jest to idealnym rozwiązaniem na basen, by umilić pływanie ulubioną muzyką.

Nie potrzeba łączenia ich ze smartfonem, telefonem lub odtwarzaczem mp3. Wszystko znajduje się wewnątrz. Nie jest to jakaś nowość, ale trzeba to jakość sprzedaż na rynku i powalczyć z konkurencją. Dobre do pływania, ale i biegania oraz treningu. Japoński gigant postanowił połączyć siły z firmą reklamową DraftFCB z Nowej Zelandii, by przygotować kampanię reklamową dla tego konkretnego produktu. Co z tego wynikło? Zaprojektowano automat (podobny do tych z napojami lub słodkościami), w którym umieszczono zabutelkowane odtwarzacze Sony – tak, w butelkach pełnych wody. Rozstawione będą w siłowniach oraz pływalniach.

Zaciekawieni konsumencie podejdą do sprzętu z wodą i zwrócą uwagę na najistotniejsze cechy produktu: wodoodporność słuchawek. Trenujący na siłowni zwrócą uwagę na fakt, że ich intensywność ćwiczeń i wypocony trening nie zniszczą gadżetu, a pływacy rozważą relaksacje muzyką w trakcie robienia basenów. Nie sądzę, by woda z butelki była chętnie pita po kontakcie ze sprzętem elektronicznym. Dobra promocja? Przy okazji informacja krąży po światowych mediach.

źródło: vendingtimes.com