Personalizacja Misfit

2 Cze 2017

Nie od dziś wiadomo, że gadżety z sekcji wearable kuszą nie tylko funkcjami, ale i ofertą personalizacji. Im szersza, tym większe prawdopodobieństwo zainteresowania. Klienci mają różnorodne gusta, więc warto zaproponować im bogatą opcję tzw. customizacji sprzętu. Ci producenci, którzy o to zadbali już odczuwają efekty. Misfit to marka przejęta przez Fossil Group, a te swoje ubieralne wyroby sprzedaje w bardzo szerokiej bazie wariantów. Teraz dołączą do nich wszystkie odmiany z rodziny Misfit.

Misfit

Mowa o smartwatchach, zegarkach hybrydowych i bransoletkach fitness, czyli generalnie trackerach aktywności w wielu formatach. Te formaty mają wiele możliwości doboru stylistyki oraz wykończenia, ale teraz portfolio jest jeszcze szersze i odpowiednio promowane. Wearables to szalenie osobiste elementy podkreślania własnego stylu, więc powinny być bogato personalizowane. Przeważnie producenci proponują zamkniętą ofertę propozycji. Misfit chce te opcje otworzyć. Program „Make Your Misfit” ma ułatwić dopasowanie wyglądu wedle własnego uznania.

Serwis ten to po prostu możliwość doboru kilku najważniejszych części składowych naręcznych zabawek: kolor, wykończenia (materiału), paska i kilku innych. Chodzi o to, by możliwe stało się stworzenie niepowtarzalnej wersji modelu. Wariacji jest dużo, ale swoje ograniczenie mają, więc teoretycznie zdarzy się, że ktoś zaprojektuje identyczny wariant, ale prawdopodobieństwo spotkania takiego użytkownika jest minimalne. Nie wiem jak to wyjdzie statystycznie, ale na ten moment jest aż 600 różnych kombinacji. Do końca roku oferta ma poszerzyć się do 1000. Usługi budowania są dostępne na stronie Misfit.

W projektowaniu własnego wearable biorą udział modele Misfit Shine 2, Misfit Ray, Misfit Phase i Misfit Vapor z Android Wear (oczywiście, gdy tylko trafi na rynek). Co ważne. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów w korzystaniu z narzędzi do personalizowania sprzętu. Poszczególne elementy mogą różnić się cennikiem z racji jakości elementów, ale sama usługa nie jest związana z kosztem. Pytanie zasadnicze: jak długo trzeba czekać na realizację projektu? Zwykle osobista personalizacja trwa dłużej niż dostępne od ręki propozycje, co jasne.

źródło: Misfit

O mnie

Michał Sitnik

Eksploruję Internet Rzeczy, przymierzam ubieralne technologie, zamieszkuję smart dom. Blogując promuję nowoczesne rozwiązania, testuję i dzielę się wynikami. Przestrzegam i ostrzegam, ale częściej zachęcam. Gotowy na nową epokę technologiczną z kilkuletnim wyprzedzeniem. Na bieżąco z rozwiązaniami przyszłości. Nie geek!

Czytaj więcej o mnie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *