SmartThings

Jak najlepiej wypromować nowe, jeszcze niszowe usługi i rozwiązania? Najlepiej dodać im trochę humorystycznego podejścia. Samsung rusza z ciekawą kampanią dla swojego systemu SmartThings, który integruje mobilne rozwiązania (dostęp ze smartfona lub smartwatcha) z inteligentnym wyposażeniem domu. Powoli segment ten wchodzi na odpowiedni poziom, a konkurencja rośnie (m.in. od Apple), więc trzeba regularnie prezentować możliwości swojej platformy. Samsung ma tę przewagę, że posiada sporo produktów (RTV/AGD) wspierających Internet Rzeczy, ale zestaw elementów SmartThings świetnie je uzupełnia.

Na CES 2016 pokazano sporo w tej sekcji produktów, ale brakuje im lepszej reklamy. Nie wszyscy jeszcze wiedzą na co stać smart home. Koreański gigant chce pokazać kilka dostępnych opcji przez kojarzenie ich ze śmiesznymi sytuacjami. Kampania oczywiście skupia się na SmartThings, ale jednocześnie zaznajamia z smart domem. Przypomnę, że największy sens użytkowania inteligentnych rozwiązań jest wtedy, gdy tworzymy większą sieć (łącząc smart moduły i adaptery ze starszym wyposażeniem, ale i nowszymi wyrobami). Samsung daje możliwość łączenia wielu standardów, a na liście jest już ponad 200 kompatybilnych modeli. Od gniazdek ściennych, przez sensory, po przełączniki i termostaty.

źródło: Samsung